söndag 14 november 2010

Göteborgs Utvalda Blogc Callange 2010


Surfade som hastigast i fredags in på ost och kex bloggen för att se vilka goda och kreativa förslag som vunnit.
Döm av min förvåning så ser jag mitt eget bidrag på en silverplacering!

Jag blev såklart jätteglad, det trodde jag aldrig när man kollade igenom alla bidra.
Det var verkligen jättemånga bra bidrag!











Det var med detta bidrag jag knep silverplatsen.

Små digestive
En bit Cambozola
Hjortron rårörda i rörsocker
Toppade med riven vit choklad

Testa!






Här och Här hittar du alla mina bidrag.
Här hittar du alla bidrag som var med i tävlingen.

Har du inte besökt sidan med alla bidrag tycker jag du ska göra det. Jag lovar att du kommer få inspiration som retar igång smaklökarna!

6 kommentarer:

  1. Vann du nåt? Förutom äran såklart :D

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Grattis! Men vad konstigt att de inte meddelat dig! Det tycker man ju att de borde göra med vinnarna.....eller hur!?

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Sofia: Jag var meddelad med två mail, men jag hade inte kollat mailen så noga, så de hade "försvunnit" bland en massa andra.
    Kikade in på ost och kex bloggen bara som hastigast innan jag skulle åka och jobba, för att jag var så nyfiken. =)

    SvaraRadera
  4. Du ser du ser dina påhitt är varda att skriva om i tidningen:) Grattis grattis.

    SvaraRadera