tisdag 30 november 2010

I väntan på december..

Jag har ju sett på många bloggar att de har haft tidigare och och ska ha i år någon form av julkalender.
Många med tävlingar varje dag.

Jag tänkte också försöka mig på en julkalender, fast i min egen utformning.
Kanske lite tips på pyssel, julklappar och så.
Sen givetvis lite mat, bak och annat gott, som ju är det jag bloggar mest om.

Däremot kommer jag faktiskt att inleda det hela med en tävling, som inte har så mycket med bakning att göra, men som kanske kan bli till en fin julklapp åt någon när och kär.
Så håll utkik under morgondagen så dyker den upp.

Är det något du önskar ska finnas med i julkalendern?
Något recept, tips eller så, kom gärna med förslag, jag har inte alla "luckor" fyllda än...

Nu ska jag unna mig ett varmt bad, då mina "tisdagssåpor" har slutat och det är Hockey på våran TV ikväll.
Sen blir det en tidigkväll, jobbdag imorgon igen.

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll och kom gärna med förslag/önskemål på "luckinnehåll"


2 kommentarer:

  1. Gärna nåt med polka (min favvo) plus att jag tycker att det passar till jul =)

    SvaraRadera
  2. Kanske lite julgodis, det kan man aldrig få för mycket av. :-)

    SvaraRadera