tisdag 10 augusti 2010

Halloncupcakes och nya produkter

Igår kom äntligen mitt paket med en ny fondant från
Ska verkligen bli spännande att testa,
måste bara hitta rätt tillfälle.
Är riktigt sugen på den med choklad,
undrar om den smakar choklad eller??

Idag har vi haft mulet och vi har gjort stan, fyndat lite på rea till barnen och sambon.
Sitter nu och funderar vilken färg jag ska beställa på molntyget, som jag tänkt försöka sy mössor av till mina tjejer. Brunt, orange, rött, turkos, rosa...jag kan inte bestämma mig!!



På kalaset i söndags hade jag cupcakes med hallon i och "vanlig frosting", färska hallon och en blomma i sockerpasta på.
Saftiga och goda.
Receptet hittar du här, tror det funkar att byta ut till vilka bär man vill eller helt utesluta den om man vill det.


Nu tittar solen fram och kanske att vi kommer få fint väder restaen av veckan, hoppas..

De kommande två helgerna är det kalas hos kompisar till min äldsta dotter. Hon ska vara där själv, för hon har ju aldrig fått vara hos dom själv tidigare. Så presenter måste inhandlas, ska bara komma på vad först.

3 kommentarer:

  1. Vilka fina cupcakes, det låter gått med hallon.
    Det är inte lätt att välja tyg när det finns många färger att välja mellan. :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga cupcakes, ser verkligen goda ut

    SvaraRadera
  3. Jäklar så smarrigt!
    Välj rosa ;)

    SvaraRadera