tisdag 25 september 2012

Golftårta

Lilla Saga fick den här Hello Kitty tårtan i somras när hon fyllde år.
Nu var det dags för Felix att fylla år.
Han är en riktig fena på golf och såklart skulle det vara en golftårta.


Golf är för mig rena grekiskan, jag har förmodligen inte tålamodet att spela jag varken har eller kommer att testa denna sport!
Men Felix spelar golf och hade önskat sig en avståndskikare (tror jag det hette) i present.

Det blev kikare både på tårtan och i paketen tror jag.






Ljusa bottnar
Vaniljkräm + jordgubbssylt
Jordgubbar

Tårtan är helt mjölkfri och spacklad med Alpros suveräna Airy and creamy, som är en jättebra mjölkfri och vispbar grädde.


3 kommentarer:

  1. Vilken charmig tårta! Den lille killen ser ut som ett proffs :)

    SvaraRadera
  2. Vilken Tårta!helt suverän! den ska jag göra någon gång till barnen eller min golftokiga bror!www.sportochspelkocken.se

    SvaraRadera
  3. den är helt underbar,älskar att han står på sidan av tårtan.

    SvaraRadera