söndag 12 februari 2012

Tårtdummy för utställning

I Piteå finns butiken Handkraft, som nu också börjat sälja saker för tårtdekorering.
Under helgen som var hade man här i Skellefteå ett Scrappevent, med deltagare från lite här och där.
Där skulle även denna butik delta och utöver sina scrappbook produkter även visa upp sitt nya sortiment.

Om några veckor ska jag hålla en kurs i just tårtdekorering för dem så därför bidrog jag till inspirationen med en tårta i frigolit.
Jag höll dekoren enkel och stilren.








2 kommentarer:

  1. Hej! Såg att tårtdekoreringskursen i mars är fullbokad tyvärr. Jag och två vänner är jättesugna på att medverka i de här kurserna och tänker hålla utkik på när nästa kommer. Dock har jag några frågor. Är priset 400 (+300 för material) för 4 tillfällen? Och får man något verktyg hem? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad kul att ni är intresserade. Angående dina frågor måste jag be dig kontakta Medborgarskolan, det är de som ansvarar för kursen och sköter det ekonomiska, jag har ingen varken inblick eller möjlighet att påverka den. Finns intresset så kommer det säkert att bli fler kurser.
      Däremot så vet jag att i priset så ingår material till att göra saker, verktyg får man låna av mig och Medborgarskolan, men man får inte med sig några hem. Hoppas du får svar på dina frågor och så hoppas jag att vi ses på en kurs snart! //Sarah

      Radera