måndag 14 maj 2012

14 års tårta i vitt, svart och turkost!


En 14-års tårta där önskemålet från början var rosa....
Men som sedan ändrades totalt för att sluta i turkost.

En härlig färg måste jag säga, jag gillar verkligen turkost.


Ljusa bottnar
Glasskräm
Hallon
Mjölkchokladfluff

Täckt med dekorfondant


Dekorationer i FP/Fondant och marsipan


De svarta pärlorna är köpta på Strössel och Annat, tycker det var kul med annan färg än det vanliga silver, rosa och guld som man annars oftast använder!

Dagen innan fotade jag lite och då tog batteriet slut i kameran.
Glömsk som jag är förträngdes detta, så när jag dagen därpå skulle fota denna tårta hade jag ingen ström i kameran!
Så det fick bli mobilbilder, inte toppkvalité, men det får duga.

Nu har jag laddat batteriet, men har inget att fota...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar