torsdag 14 juni 2012

Hästtårta till en hästglad 40-åring

När jag började min karriär på egna ben på ny ort och nytt jobb lärde jag känna en sprudlande, alltid glad hästtjej!
Hon hade häst och en otroligt charmig schäfer som jag gillade skarpt.
Hon hade sin häst på en gård i närheten, tillsammans med en massa andra travhästar.

Nu var det dags för en av dessa travkuskar att fylla jämna.
En liten tårta till familjen blev det.





Pinsamt nog kommer jag inte ihåg vad jag fyllde den med.

Grattis!


4 kommentarer:

  1. Så fin tårta och hästen är så söt!

    SvaraRadera
  2. Man kan inte komma ihåg vad man fyllt alla tårtor med! Jag glömmer också ibland :) Mycket fin tårta och supersöt häst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är tur att vi är mänskliga och glömmer saker =)

      Radera