lördag 9 juni 2012

Rosa, vitt och pärlor i kärlekens tecken

Det doftar ljuvligt från hägg och nyslaget gräs.
Fåglarna kvittrar, det är ljust om natten och kärleken flödar.

Idag är Jenny och Marcus stora dag.
Jag fick äran att göra deras tårta, med önskemål om ljusa och chokladbottnar, jordgubbar.

Rosa rosor och vita blommor och gärna något liknande som fanns att hitta på Sockerrus, där finns det ju rätt mycket att inspireras av.....

Sagt och gjort, jag gjorde mitt bästa.








Ljusa bottnar
Skivade jordgubbar
Jappfluff

Spacklade med grädde och täckta med fondant
Dekorationer i fondant/FP



Jag önskar er lycka och framgång i livet!





4 kommentarer:

  1. Så vackra tårtor! Dom ska du helt klart vara stolt över!

    SvaraRadera
  2. vilken vacker tårta gillar verkligen din blog=)

    SvaraRadera
  3. Tack, kul att du gillar det jag gör =)

    SvaraRadera