söndag 27 november 2011

Upptrappning inför julen!

1:a advent, julen kommer allt närmare.
Ute lyser gräsmattan grön och snön har vi inte sett till än....
lite trist, men vad som är desto roligare är att vi nu äntligen får börja julbaka!
Under de kommande veckorna har jag tänkte bjuda er på en massa goda saker!

Vad ska ni baka allihopa där ute?
Jag har en lista, och som vanligt så bakar jag gärna många sorter, fast kanske inte hela satser av allt, då skulle man ju inte få göra annat än fika.
Fast egentligen, skulle det vara så tråkigt?

Nåja, vi får väl se hur mycket jag hinner med.


Här kommer en länk till mina saffransbullar, har du som jag inte bakat dina ännu, eller kanske bakat och ätit upp dem kan jag rekommendera dessa med varm hand, receptet kommer från min mamma.
Supergoda!



Sen vill jag tacka alla ni som röstat på mig i tävlingen om Sveriges godaste julskinkemacka.
Och samtidigt vill jag snällt be er som inte röstat att rösta, jag blir väldigt glad för alla röster jag får!


Kom ihåg att trycka på RÖSTA och inte bara på gillaknappen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar