torsdag 18 november 2010

Utmaning!

Jag har fått en utmaning av Milla som har den härliga bloggen Millas surdegar
Jag ska göra mitt bästa för att svara på detta.

4 mat-tvprogram jag gärna ser: 
Per Morberg, Leila, Halv åtta hos mig, Kniven mot strupen.
4 Saker jag ätit idag: 
Hemgjorda köttbullar, Mammas egna kalops, Svartvinbärsgelé, pepparkaksbiscotti.
4 smaker jag längtar efter: 
Svartvinbärste, Choklad, Glögg, Jordgubbar.
4 saker på önskelistan: 
En Kitchen Aid, Få äta middag i lugn och ro, Nya inspirerande kok/bak böcker, En lagom kall vinter med lagom mycket snö.
4 smaker jag avskyr: 
Lever, gröna ärtor, Kåldolmar, Öl.

De som jag i min tur vill utmana: 
Ja det blir nog inte så lätt, jag utmanar 4 st och har de redan fått den eller att de inte vill svara så får det helt enkelt vara. Jag minns inte på exakt vilka bloggar jag läst detta och inte. 

Jag utmanar:

Om Malin
Sockerpasta
Smaskelismaskens
Livet i träsket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar