onsdag 1 december 2010

Julkalender Lucka 1 - en kul tävling!











Tävlingen är avslutad!




I samarbete med SUMOpix.com lanserar jag nu en
tävling, där du kan vinna ett presentkort på 300 SEK för fotoprodukter från SUMOpix.

Där kan du beställa canvastavlor i alla former och storlekar till bra priser.

Alla kan delta i tävlingen!



Jag tävlar hos sarahbakar om ett presentkort på 300 kr från SUMOpix.com




För att vara med och tävla ska du svara på frågan:
Vilken är den minsta storleken du kan beställa på canvastavlor?


1 chans att vinna

Skriv en kommentar med svaret på frågan


3 chanser att vinna

För dig med blogg:

Blogga om tävlingen på din egen blogg med länkar till både tävlingen och sumopix. Låna bilden och den kursiva texten nedanför.
Kopiera in länken i din kommentar.

För dig utan blogg:

Maila tre vänner och tipsa om tävlingen och sumopix.
Skicka en kopia av det mailet till sarahbakar2@gmail.com

Tävlingen avslutas den 10 december kl 22.00


Lycka till!


6 kommentarer:

  1. Ja det är klart man vill vara med när man har en massa kort jag skulle vilja framkalla och då vore detta något alldeles extra :D

    Svaret på frågan: 20x20x2

    Kan tyvärr bara ta en lott har lite problem med internet här hemma så har inte möjlighet just nu att göra ett inlägg :/

    Mvh Christoffer - Sockerpasta

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag är med och tävlar :)

    Svaret på frågan: 20x20x2

    Länk till bloggen: http://jennygoldpicture.blogg.se/2010/december/jag-ar-med-och-tavlar-presentkort-.html#comment

    Mail om det är så att man vinner: jennyjohansson94@live.se

    SvaraRadera
  3. Svar: 20x20x2
    Jag vill gärna vinna. :-)

    SvaraRadera
  4. 20x20x2 cm
    Jag är med och tävlar!

    tereselovgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Mitt svar är: 20x20x2 cm.

    http://ommalin.blogg.se/2010/december/jag-tavlar-1.html

    SvaraRadera