fredag 21 januari 2011

Äntligen är den min!!

Jag har nu velat klart och bestämt att det är en ankarsrum assistent jag vill ha. Har läst på flera olika ställen, vägt för och nackdelar och viktat allt mot vad jag kommer använda den till.
Känns lite trist att inte få ha en Kitchen Aid, hade jag varit rik hade jag köpt en av varje.
Men rik är jag inte och nu känner jag mig väldigt nöjd med mitt val.

Tack vare alla rara som uppvaktade mig på min födelsedag i december har jag nu kunnat klicka hem en fantastisk födelsedagspresent!


Jag beställde den från Bagaren och Kocken.
Mycket fint har de där, men den här gången kände jag mig mycket nöjd med en assistent med köttkvarn och passertillsats.

Så förhoppningsvis får jag den till veckan, då måste jag ju genast provbaka.
Har ni något gott bröd, som jag kan testa i denna raring när den kommer?

Tusen tack alla som uppvaktade mig, här ser ni vad ni har gett mig för present!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med en ny "leksak" :-) Jag har en del goda bröd på min blogg, nästa vecka ska jag lägga upp mitt favoritrecept hittills, håll utkik :-) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Jag har en sån, fast den börjar ha några år på nacken nu. Den är jättebra.:-)

    SvaraRadera