onsdag 6 april 2011

AC Milan

Ja nu skulle man kunna tro att jag skulle ha ett inlägg om fotboll, Maldini och Milan AC.
Men detta är en bakblogg så sport kommer jag inte skriva om.
Vill ni läsa sportiga intelligenta inlägg med känsla, tycker jag ni ska besöka min kusins blogg Malins blogg - en blogg om min vardag och mitt Milan. Ja bloggnamnet säger ju allt om den tjejen!

Men nu åter till mitt AC Milan.
Som ikväll består av en tårta som jag gjorde till mitt gudbarn, som hunnit bli 10 år gammal.
Hu vad tiden går, men själv åldras man inte en dag! Eller??




Bilderna är fotade sent på kvällen i skum belysning, så kvalitén är inte den bästa.
Däremot så hoppas jag verkligen att smaken var bra 
och att 10-åringen blev nöjd.

Än en gång stort grattis till dig Ebba!

3 kommentarer:

  1. Oh my god! Den är fantastiskt! Har aldrig sett en sån vacker tårta och tack för de fina orden, kära du! Kram

    SvaraRadera
  2. Misstänkte att det skulle vara en tårta i din stil... Orden var väl inget, det är ju sant, på min blogg hittar man inget vettigt! Kram =)

    SvaraRadera