torsdag 28 april 2011

Tårtjuntan i lokatidningen Norran

Efter flera sidor med nyheter om parasiten som befaras finnas i vårt dricksvatten här i Skellefteå möts vi av något mycket trevligare och godare än vårt numera kokta vatten.

Tårtjuntan hade en lokalreporter på besök vid senaste träffen.
Temat för kvällen var ett dessertbord i rosa.

Här kommer mina egna bilder från kvällen.


 Dessertbordet i sin helhet


 Dekorerade kakor i olika varianter



 cake balls


 En dummie tårta i rosa med vita kallor och pärlband


Cupcakes med rosa frosting


 Whoppie pies



De rosa cake popsen fick jag ingen bra bild på, men ni skymtar dem på denna bild.

Jag tycker vi gjorde ett bra jobb!

4 kommentarer:

  1. Jätte fina saker, ser verkligen gott ut :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bakverk. Fint färgmatschade.

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga saker ni fixat!
    Jag blir jätteglad om du "gillar" min tårta!
    http://fototavling.mixr.se/baktavling/?sort=hogsta

    Kram Karin

    SvaraRadera