torsdag 22 mars 2012

Cookie Molds

Jag har ju sett att "nästan alla" har testat detta, så nyfiken som jag är kan jag ju inte låta bli att testa!
Formen har jag köpt på Strössel och Annat och du hittar flera olika varianter HÄR.



Till det rosa har jag använt Candy Melts
Sen blandade jag lite överbliven choklad jag hade hemma i form av vanlig mjölkchoklad och den med daim.
Inuti hade jag oreos choklad

Kanske inte så smart att använda en choklad med bitar i, det var lite svårt att få det att rinna ner på sidorna.

Måste säga att jag är förvånad, trodde det skulle bli jättemycket choklad, men det blev det inte.
Men man kanske inte äter så jättemånga...

Min 5-åring har bokat dessa till kalaset, hon och lillasyster såg ut som chokladtroll efter att ha smakat en bit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar