onsdag 15 september 2010

Blog Award




Fick en blog award av världens bästa Malin, och i detta priset ingår det att berätta 7 saker som ni kanske inte visste om mig:



1. I sex år på grundskolan spelade jag tvärflöjt i blåsorkester i musikskolans regi

2. På hemkunskapen även den i grundskolan saltade jag köttbullssmeten lite för mkt, dom gick inte att rulla ihop, utan bara smulade sönder. Ingen fattade varför tills det var dags att äta...Vi fick då äta en annan grupps köttbullar, där jag minsann tror man tappat ner en burk knorr grillkrydda :)

3. Jag har varit/är periodvis beroende av nässpray.

4. Jag sover med "fotspönn" Vilket är att man drar täcket under fötterna när man ska sova.

5. Jag har spelat volleyboll i halva mitt liv - 15 år.

6. Har tappat en frukostmacka i min mammas knä. Det finns dem i min familj som skulle vilja påstå att jag har tics :)

7. Lägger gärna pussel med minst 1000 bitar och tycker det är riktigt kul!


Skickar denna award vidare till några bloggar som jag tycker gjort sig förtjänta av det på något vis.
Kristina - Livet i träsket  En härlig blogg om livet i stort och smått.
Helena - Hemma hos Klara En blogg med fina bilder och mycket inspiration
Lisa - Sockerrus Härligt med mycket gott och fint
Hanna - Bakfnatt Fantastiska figurer på tårtorna!
Erika - Bakglädje Inspirerande blogg om allt möjligt gott
Linda - Cupcakesfluffan Bakar så mycket gott och nyttigt och glass i stora lass.

Ja egentligen så finns det många fler fina bloggar, men vi nöjer oss såhär.

8 kommentarer:

  1. Åh vad gullig du är! Vad glad jag blir =) TACK! Det är en stor ära att få bli nominerad =D

    Ha en härlig dag!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Grattis. Du har en väldigt fin blogg.

    SvaraRadera
  3. Jag sover också med "fotspönn" :)

    SvaraRadera
  4. Lisa: Det var så lite så!
    Matpolisen: Tack!
    Kusin: Det är helt klart det bästa med fotspönn, ibland måste man komplettera med tjocksockar och extra täcke å en filt, om man glömt elda :)

    SvaraRadera
  5. Tack! Vad glad jag blir. :-)
    Vad roligt att läsa om dig. Skrattade när jag läste om hemkunskapen, hihi...

    SvaraRadera
  6. Tack, blir så glad över att få en award från dig :-)

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket Sarah! Tack för awarden och inte minst för dina fina ord!! Kul att få reda på lite om dig också =)

    SvaraRadera
  8. Oh, tusen tack för den! Ska prova ditt recept på äppelkaka i långpanna - precis vad jag letat efter!

    SvaraRadera