måndag 26 september 2011

Tårta för återträff!

Tidigare i höst hade några av mina kollegor återträff med det gamla gänget som startade upp hela sjukvårdsrådgivningen i Västerbotten.
Vissa har jag också jobbat med, men långt ifrån alla.

De önskade en tårta för att fira efter middagens surströmming.
Självklart skulle damerna ha en tårta!

Jag glömde själv att fota den innan den hämtades, men det är tur man har fotografiska kollegor, som tog lite bilder innan de åt upp den.




Jag har nästan hunnit glömma vad den innehöll, men jag tror det var såhär:

Ljusa bottnar
Jordgubbsmousse med youghurt
Vit chokladganasche
Jordgubbar och glasskräm

Täckt med svart marsipan.
Dekorationer gjorda i färdigfärgad vinröd marsipan och guldpärlor.

1 kommentar:

  1. Oj så vacker!!!

    Du har ett Award att hämta hos mig!!

    Mvh Milla

    SvaraRadera