måndag 27 september 2010

Variant på helgens cupcakes

När man ska ha en träff av något slag som innefattar många olika människor och dessutom på en lördag blir det fort bortfall.
Så var även fallet för mig på lördagens klädparty.
Därför fanns det kvar lite muffins, som var odekorerade till på söndag.
Barnen vill ju såklart att farmor och farfar ska komma och fika (läs leka).
Och så fick det också bli.

Mina oreomuffins fick samma topping som sist, grädde och krossade kaksmulor, garnerades med en oreo mini och en blomma i modelleringsfondant.



Mina vaniljmuffins med marsipan fick en färskostfrosting och en blomma i modelleringsfondant.



Inatt har vi haft - 2 grader, det är frost ute och kyligt i luften.
Solen skiner och jag hoppas på en solig frisk höstdag.



Den här lilla svampen hittade vi under en promenad förra veckan.
Vacker, man ack så giftig


Nu ska jag ta reda på min dotter innan hon ätit upp hela pysselskåpet inklusive en burk pärlor.
Ha en bra dag




1 kommentar: