tisdag 27 juli 2010

Skogsplaner och smultronrevor!

Idag bär det av till min mor och far, där jag och lillasyster ska hämta storasyster som sovit där själv inatt.
Lite smultronplantor kommer jag ta med mig till en kompis.
Sen är en eller flera turer ut i skogen planerade....ja vi får väl se vad vi hittar där..björn eller??

Till helgen är det tänkt att jag ska på loppis och sälja bort lite saker, förutsatt att vädergudarna är på vår sida. Ser dessvärre inte ut så just nu.

Nu måste väskan packas, bilstolar flyttas om i bilen, uteblommor vattnas och smultronskott fixas, sen är vi klara för avfärd!

Vi hörs en annan dag!

2 kommentarer:

  1. Gomorron Sarah!

    Har du lust att gå in på min sida och skriva där va jag gjorde för ev. nybörjar fel med " Tårtan " ?

    Det va första gången som jag testade sockerpastan...KUL..
    men de va mindre kul när ja skulle lägga på den då sprack den
    ( va gjorde ja för fel,om du kanske vet det?)
    och när jag skulle göra ränder ovanpå så sprack den oxå ,
    inunder dom lila strecken så du förstår va jag menar,
    skulle vara tacksam om du kunde ge mej lite råd om du har tid ?

    Tusen tack iaf för de va ändå kul med sockerpastan ,
    o ja tänker på´t igen ,
    för ja tycker dina e så fina =D
    Kramizar Lena

    SvaraRadera
  2. Hallo Sarah!

    Tack för dom fina orden ...
    och att du tog dej tid att svara de va snällt .
    Japp de hade jag läst att man kunde köra den i mikron så de gjorde jag...
    De enda ja inte gjorde va att lägga t.ex. plastfolie ovanpå när jag kavlade ,
    så det försöker jag med nästa gång...
    skam den som ger sej ,
    klart jag skall öva ...
    åter igen tusen tack för att du e så duktig på att förklara när man läser dina recept,
    klart jag skriver ut vart jag fått bra recept ifrån och fler kan kolla in dina fina recept.
    Tack så mycket Sarah
    //mvh Lena

    SvaraRadera