måndag 20 december 2010

Förseningarnas tid....

I dessa tider är alla försenade, SJ, flygen, bussarna och så idag även jag.
Jag har inte fotat och flyttat in bilder i datorn så dagens lucka tror jag får komma imorgon.

Här har det snöat hela helgen och gör så fortfarande, vi har skottat och skottat och skottat och eldat lite för det är kallt också, och jo vi har ju skottat lite till ;)

Så idag efter en tidig morgon, en lång dag på jobbet, en sväng på stan och vidare på coop, så måste jag erkänna mig slagen.
Jag orkar helt enkelt inte börja fixa med bilderna.

Ska försöka hinna få in dagens lucka imorgon på morgonsidan, så det torde bli två luckor att beskåda imorgon.

Ikväll har jag suttit i min älskade gungstol, som en kompis hittade på loppis för 100 kr åt mig förra sommaren.
Vilket fynd, tack söta du!
Ja där har jag suttit under filten och halvnickat till Ernst Jul och Morden i Sandhamn.
Plockat lite i reklampauserna, men nu lockar verkligen kudden.

Vi hörs imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar