lördag 18 december 2010

Sarah Bakar i tidningen

Som jag nämnde för en tid sedan har jag fått en fråga om att vara med i vår lokaltidning.
Jag nappade på det och idag var reportaget.
Jag fick framsidan och två sidor till i helgbilagan.

Rikitgt kul, även om jag var och kanske fortfarande är skeptisk till mitt deltagande.
Men jag har idag haft 101 besökare, så kanske någon ny läsare hittat hit tack vare reportaget.
Och det är ju så att utan någon som läser det jag dryftar om och rör ihop i köket har jag ju ingen anledning att blogga vidare.

Så välkommen hit om du är ny läsare, hoppas du kommer tillbaka och ni gamla är ju såklart välkomna att fortsätta läsa.

Vid deras besök gjorde jag en vinterinspirerad tårta med en älg på, du hittar mitt inlägg och mina bilder HÄR.

Lägger upp lite bilder som jag fotat från tidningen, så kvalitén är kanske inte den bästa.





6 kommentarer:

  1. Vad roligt Sarah! Önskar att jag visste innan affärerna stängde, nu får jag nog sno mammas Norran vid tillfälle istället :).

    SvaraRadera
  2. Så kul att få vara med i tidningen :-)

    SvaraRadera
  3. Så kul att fler blir uppmärksammade för sina talanger för det finns ju betydligt fler än de som syns i Media just nu:)
    Skrev helt knasigt i kommentaren över därför tog jag bort den:)

    SvaraRadera
  4. Tack alla! =)
    Visst är det så phernilla :)
    Karin: Du missade inget :)

    SvaraRadera