tisdag 14 juni 2011

Tips på smarriga sommartårtor

För ett tag sedan fick jag denna kommentar på ett inlägg:



"Anonym sa...

Hej!
Har just hittat din sida, du verkar ha massor med smaskiga ideer och du är verkligen superduktig! Tänkte om du kanske skulle vilja lägga upp lite tips och recept på några smarriga sommartårtor? :)"



Självklart kan jag göra det, först ut blir denna, 
men det kommer mera.....


Jag har ju testat lite av varje i tårtväg, men jag har ju inte alltid fotat det jag gjort, så bilderna är lånade, men receptet testade och helt klart godkända!


Försvinnande god och enkel att göra, kräver ingen ugn!
Receptet hittade jag i en buffétidning för något år sedan.

Du hittar den enkelt HÄR på ICAs hemsida.


Bilden är lånad från www.ica.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar