fredag 22 oktober 2010

Helgläsningen är räddad!

För en tid sedan vann jag tillsammans med 23 andra bakglada ett andrapris på IKEA Livet Hemma.
Vann gjorde en tårta i form av Ektorps soffa, jättesöt.

Det är klart att första priset på ett presentkort på vitvaror var det som lockade.
Men idag damp det ner ett paket i postlådan.
Och jag måste säga att jag är nöjd med mitt andra pris.

En rosa härlig bakbok med namnet Hembakat är bäst.
Visst är det så.




Bilderna i boken är fina och nytänkande, man har helt enkelt på ena uppslaget fotat ingredienserna på ett fantasifullt sätt. Och på nästa sida finns det färdiga resultatet.
Kul!


Här kan ni kika på bilder från boken.

Nu ska jag kika lite i min nya bok och ladda för Idol.
Samtidigt som det snöar lapphandskar, som snart gett oss ett vitt och fint vinterlandskap utanför fönstret.
Vi eldar en brasa, kokar en kopp te och håller oss inne i värmen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar