lördag 23 oktober 2010

Marabous Vintervit

Jag måste ju nästan alltid testa nya saker.
Är helt enkelt för nyfiken för att låta bli.

Idag fick Marabous nya choklad följa med hem.
Vit choklad med smak av vanilj.



Mitt betyg:
God smak av vanilj, smakar mycket vit choklad.
Blir lite maffig att äta som den är, men det är klart en eller två bitar slinker med lätthet ner.
Men kanske att den kan passa bra i något gott man kan baka.
Vi får se hur det blir.


Vi har ju fått lite snö inatt så jag passade på att fota ute i snön.

7 kommentarer:

  1. har inte testat den ännu, men kommer att köpa den så fort jag ser den i affären, vilket jag hoppas jag gör imorgon :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har en halväten kaka i skafferiet. :-)
    Jag älskar vit choklad, men hade hellre ätit den utan vaniljen. Kan också tänka mig att baka med den.

    SvaraRadera
  3. oj, den lät vääldigt god! Speciellt att använda i bakverk, men jag kan även tänka mej att en bit eller två lätt slinker ner i munnen när jag hittat denna! :)

    SvaraRadera
  4. Cupcakesfluffan: Håll utkik, hoppas du hittar den snart :)
    Erika: nu är min lite mindre än halv, hackade i lite i några kakor idag, Jag gillar vanilj!
    Annica: Du måste testa den, så får vi se vad du tycker :)

    SvaraRadera
  5. Nämen TUSAN!!! jag ÄLSKAR vitchoklad... å vinter i fjol var juh sååååå god.... inte har jag sett denna... måste börja efterlysa den tror jag allt :))

    SvaraRadera
  6. Vilken affär köpte du den i? Du bor väl i Skellefteå? Har kollat på Ica Morön, Ica Torget samt Statoil på Kågevägen, men finns inte där. Skulle bli jätteglad om jag fick svar :)

    SvaraRadera
  7. (Svara helst i min blogg, eller till min mail: elisabethlundsater@live.se)

    SvaraRadera